BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

2010. június 17., csütörtök

Sorry

Sziasztok Lányok!

Tudom, most azt várnátok, hogy miután végig olvassátok ezt a kis bejegyzést, jöjjön az új feji 1 hónap után, de sajnos van egy szerintem igencsak pocsék fél részem, és képtelen vagyok jelenleg tovább írni. Higgyétek el, hogy nagyon sajnálom, most is folynak a könnyeim, miközben Nektek írok, de nem megy az írás... Volt egy kis reménysugár arra, hogy megtaláljam a boldogságot, de sajnos magam sem tudom, hogy miért, de az is eltűnt... Szánalmasan hangzik tudom, magamat szánalmasnak is érzem, de nem tudok mit tenni. Nehéz úgy írni valamiről, amiben nem tudok már hinni, de igyekezni fogok. Ha szeretnétek, én szívesen felrakom a fél részt, amit eddig megírtam, mert tényleg nem szeretnék vissza élni a bizalmatokkal, szóval megértem azt is, ha ezentúl már nem lesztek kíváncsiak a történetre.
Komikba várom, hogy felrakjam-e a fél részt..

Puszi!!!

Meré

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

Legalább egy kicsit csillapítanád az éhségünket!!!!!!!!!:D
Szóval, Én azt mondom rakd fel!!!:D:D:D
puszi

Hen írta...

Szia Kislány!

Banálisan hangzik, de saját tapasztalatomból tudom, hogy az életben egyszer fent vagy és egyszer lent. Olyan nincs, hogy mindig minden jó. Biztos vagyok benne, hogy össze fogod szedni magad! Találsz majd egy valakit akivel jól fogod magad érezni, hidd el! Én nagyon kemény időszakon vagyok talán túl, amelyben az életemért harcoltam,és az írásaitokban merültem el a valóság elől. Sokat segítettek nekem! Ha örömöt találsz az írásban akkor azért írj, ha fájdalomtól a csalódásról akarsz szabadulni akkor azért írj! Hidd el nagyon sokat segít. A történetet te alakítod, mint ahogy az életedet is. Az írásodból eddig az jött le nekem, hogy egy kedves, kedélyes, jó humorú csupa szív ember lehetsz, aki azonban talán nagyon is érzékeny. Fel a fejjel, has behúz, mell kitol, vigyort fel, és irány az élet!
Bártan!
Én nagyon -nagyon csalódott lennék, ha nem folytatnád, mert nagyon jól írsz.

Zs. írta...

Szia! Én szeretném, ha feltennéd a fél részt is! És csatlakoznék az előttem szólóhoz, hogy fel a fejjel, mert sajnos az élet nem mindig habostorta, ezt én is megtapasztaltam, de a legnagyobb érdem bukás után felállni!!! Szóval hajrá, kívánom, hogy mihamarabb sikerüljön, és hogy a történet is hamarosan folytatódjon, mert nekem személy szerint nagyon tetszik! Minden jót kívánok neked!!! Puszi: Zs.

Zs. írta...

Szia!
Én szeretném, ha feltennéd a fél részt is! És csatlakoznék az előttem szólóhoz, hogy fel a fejjel, mert sajnos én is jól tudom, hogy az élet nem habostorta, de hidd el a legnagyobb érdem bukás után felállni!!! Szóval kívánom, hogy mihamarabb sikerüljön, és remélem a történet is hamarosan folytatódik, mert személy szerint én nagyon szeretem!!! Minden jót kívánok!Puszi: Zs.

Betsy írta...

Egyértelmű, hogy rakd fel, mert mindenki oda van a történetedért, és azért ahogy írsz.
Remélem hamarosan rendbe jönnek a dolgaid, és nem csak azért mert akkor gyakrabban kaphatunk frisst, hanem mert ne szeretném ha szomorú lennél.
Szerintem ezt mindenki nevében írhatom, szeretünk téged és reméljük megtalálod a boldogságot amit keresel.
Sok puszi és kitartás