BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

2010. március 3., szerda

2.rész

Sziasztok!

Köszönöm a dicsérő szavakat, jól esnek:) Sajnos önhibámból kívül nem tudtam eddigi új részt felrakni, és még 1 hétig körülbelül elég ritkán fogok tudni jelentkezni, de azért nagyon várom a kritikákat. Remélem miután kiderül a fővédnök személye, továbbra is érdeklődni fogtok a folytatás iránt:) Kommenteknek nagyon örülnék:P


Puszi!!!!

Meré
2.rész

Reggel 8 körül ébredtem fel, teljesen kipihenten. Nem is tudom megmondani mikor aludtam 4 óránál többet, így szokatlanul gyorsan sikerült úgymond összeszednem magamat. Először lezuhanyoztam, majd hosszas vacilálás után felhúztam a fehér szatén csőnadrágomat és egy fekete bővebb ujjú felsőt, legfontosabb az első benyomás, legalábbis szerintem. Ehhez az összeállításomhoz pont passzolt a fekete cipőm, valamint egy enyhébb smink is, amit gyorsan meg is csináltam. A hajamat összefogtam, amitől kissé komolyabbnak éreztem magam, így nem volt más hátra, mint felkapni a kistáskámat, mivel a reggelizés nálam az utóbbi időben mindig kimaradt és ez most sem volt másképp, amúgy sem bírtam volna enni egy falatot sem. Sétálva indultam el életem eddigi legnagyobb kihívásának megbeszélésére. Alig 20 perc alatt érkeztem meg a Londonra koránt sem jellemző ragyogó napsütésben, amitől még a hangulatom is sokkal jobb volt, mint amire számítottam.
- Jó reggelt Mr. Jack!- köszöntöttem mosolyogva a portás bácsit, aki már jócskán benne volt a korban, de rettentően fiatalosnak tűnt, ráadásul mindenki nagyon szerette
- Jó reggelt kedveském! Még volt 5 perced arra, hogy ide érj, csak nem az izgalom hozott előbb?- kérdezte kedves mosollyal az arcán
- Ami azt illeti, tényleg izgulok egy kicsit… de psszt!Erről kérem ne szóljon senkinek!
- A kettőnk titka marad, megígérhetem-kacsintott rám- na de most már menj, a fővédnök úr már megérkezett egy pár perce, az igazgató úr irodájában vannak…
- Oh, akkor már megyek is és köszönöm!
- Semmiség, egy kalappal!- válaszként még visszamosolyogtam rá, majd felballagtam az irodába.
- Jó reggelt Zoé!- szólított meg Julie, Peter titkárnője- A főnök már vár!
- Jó reggelt!Akkor nem is várakoztatom tovább…- indultam el az iroda ajtaja elé, hogy bekopogjak rajta
- Zoé!
- Hm?-néztem vissza Julie-ra
- Iszonyat helyes pasi ám!- vigyorgott rám, ám mielőtt megkérdezhettem volna, hogy mégis kiről beszél meghallottam az „Igen” szócskát, így hát benyitottam a szobába
- Áh, Zoé!Pontos, mint mindig…- bólintott egyet Peter- Jöjjön csak beljebb!-intett a kezével
- Jó reggelt!-mosolyogtam- Igyekszem…
- Engedje meg, hogy bemutassam magának a darab és egyben a jótékonysági bál fővédnökét-állt fel, mialatt a velem eddig háttal ülő, minden bizonnyal férfi is felemelkedett a székéből:
- Robert Pattinson, nagyon örvendek-nyújtotta felém a kezét a férfi szívélyes mosollyal az arcán, miközben én köpni-nyelni nem tudtam a döbbenettől. Most ugye ez csak egy vicc???Semmiképp sem lehet komoly, valahol biztos van elrejtve egy kamera…
- Zoé Shannon, én is örülök- eszméltem fel, talán mégse kellene, ha komplett idiótának tűnnék elsőre, bár a bamba vigyorom miatt ez még így is komolyan esélyes
- És mikor jön a rendező? Gondolom az asszisztense megtudja ezt mondani…- kapásból lefagyott az arcomról a mosoly, ahogy nagy komolyan kimondta ezeket a mondatait és tanácstalanul már - már segélykérően ránéztem a főnökömre
- Mr. Pattinson, Miss Shannon lenne a rendező…- mutatott rám Peter, mire kikerekedtek Robert szemei, majd két másodpercre rá elnevette magát
- Ez jó vicc volt!Majdnem el is hittem!Még hogy egy ilyen fiatal nő legyen a darab rendezője, hát az teljességgel ki van zárva…Remek kis tréfa volt, azonban azt meg kell hagyni…
- Ami azt illeti, ez nem vicc volt!Én vagyok a rendező!-húztam ki magamat jelzés képpen, kissé felbosszantott a reakciója
- Az teljességgel ki van zárva!Nekem egy profit ígértek- nézett dühösen Peter-re, aki azonban állta a tekintetét:
- Biztosíthatom, hogy a hölgy teljes mértékkel profi, én magam voltam a tanítója… Rendkívül tehetséges és talpra esett, bízzon benne nyugodtan!
- Bízom a teljes bukásban…- jegyezte meg cinikusan a férfi, ahogy végig nézett rajtam- hát ez aztán csodás lesz, ekkora egy barmot!Na de majd én megmutatom neki!
- Attól nem kell tartania Mr. Pattinson… Sose buktam még el semmiben, ebben sem fogok- próbáltam a lehető legkedvesebben megszólalni, de csakis az igazgató jelenléte miatt, különben már rég kiosztottam volna
- Oh, hát ez rendkívül megnyugtató, kedves Zora…- mosolygott rám gúnyosan
- Zoé…-javítottam ki illedelmesen- de semmi gond, lesz elég ideje megjegyeznie a nevemet Mr. Pattinson
- Nos, elnézést, de nekem mennem kell az énekterembe…- szólt közbe Peter, igen, szerintem is az lesz a legjobb, ha elmegy, nem kell feltétlenül látnia, ahogy elevenen megnyúzom ezt a felfuvalkodott, öntelt majmot- Azt hiszem innentől kezdve meglesznek ketten is, de ha bármilyen probléma lépne fel vagy segítségre lenne szükségük, akkor bármikor megtalálnak itt!- persze, hogy megleszünk, a kérdés csupán annyi, hogy hogyan
- Köszönjük igazgató úr!Akkor szerintem beülnénk a próbaterembe, azt hiszem az most szabad…- néztem rá Peterre
- Igen, ott nyugodtan megbeszélhetik az elképzeléseiket…-bólintott a főnök az ötletemre
- Akkor szerintem mehetünk is!Kérem kövessen Mr. Pattinson!- jelentettem ki ellentmondást nem tűrően és meg is indultam kifelé. Egy percre sem néztem hátra, de a léptek zajából ítélve követett a próbaterembe, csak próbált volna nem utána jönni!:
- Foglaljon helyet!-mutattam egy székre, én pedig leültem vele szemben, ahogy bementünk a terembe. Próbáltam nagyon koncentrálni a feladatomra, ezért a legbájosabb modoromat elővéve megszólaltam:
- Először is talán az lenne a legjobb, ha elmondaná milyen elképzelései vannak a darabbal és a bállal kapcsolatban, úgy lenne valami kiindulópont számomra…
- Még szerencse, hogy konkrét darabbal jöttem, így legalább nem kell a szájába rágnom a dolgokat! Ennyit a profizmusáról!-forgatta meg a szemeit
- Na jó, akkor először is tisztázzunk valamit!Attól, hogy fiatal vagyok, jah és persze nő, ahogy volt szíves megállapítani, nem vagyok egy idióta pancser, és ezt jó lesz, ha megjegyzi, mert nagyon nem szeretem, ha valaki ilyen lekezelő stílusban beszél és bánik velem…- „vágtam” hozzá a szavakat dühösen, de egyszerűen irritált ez a nagyképű stílusa, nem bírtam tovább magamba tartani a dolgokat
- Rendben van, de csak, hogy tudja, én sem vagyok teljesen hülye..Pontosan tudom, hogy miért is maga kapta meg a rendezést…-nézett rám mindent tudóan
- Oh, na ne mondja?!És mégis miért?-esküszöm viszket tőle a tenyerem
- Azért mert mint sok más nő, maga is odavan azért a nyálas Edwardért és így értem is…- ilyenkor vajon hallja magát????
- Tessék??????Maga komolyan azt hiszi, hogy azért én rendezem ezt a nyavalyás darabot a rendezvényre, mert odavagyok magáért???- jobb lesz, ha nem mondom ki, amit ebben a pillanatban gondolok erről a…
- Miért?Talán nem így van?-tárta szét a karjait flegmán
- Hát nem, ha tudni akarja…- le kell törnöm egy kicsit a szarvából- Fogalmam nem volt arról, hogy maga a fővédnök!-ekkora idiótát!!!- De mondja, komolyan azt hiszi, hogy az összes nő a lábai előtt hever???Mert akkor fel kell, hogy világosítsam arról, hogy óriási tévedésben él…Mégcsak nem is izgat, hogy kicsoda, de azt már látom, hogy eléggé elvan szállva magától…- és akkor még enyhén is fogalmaztam
- Úgy gondolja?-húzta fel a szemöldökét
- Nem, ezt tudom, de hagyjuk az egészet!-fújtam egyet dühösen- Inkább térjünk a lényegre!Melyik darabot akarja?- ha még egy percig másról kellene vele beszélnem tuti kitekerném a nyakát
- Nem is ismer…de igaza van, minél előbb végzünk annál jobb.. A Valahol Európábant szeretném a jótékonysági estre…
- Valahol Európában-t? Érdekes választás…-tűnődtem hangosan, én azt gondoltam, hogy valami vidámabb történet talán alkalmasabb lenne, de ha ő ezt akarja.
- Megkérhetem, hogy ne minősítse a darab választásomat? – vágott a mondandómba
- Persze, ha talán végig hallgatna-vágtam egy fintort- ugyanis azt akartam mondani, hogy de rajtam nem fog múlni, még délután kiosztom a szerepeket az idő rövidsége miatt…
- Rendben, de én is szeretnék jelen lenni… Sőt az összes próbán és minden ezzel kapcsolatos eseményen…- nézett rám komolyan
- Felőlem-húztam meg a vállamat- Ha nincs más dolga, ellenőrizzen nyugodtan…
- Nincs más dolgom, ne aggódjon…- fonta össze a karjait maga előtt
- Nincs okom aggódni… De ha most megbocsájt el kell mennem elintézni néhány aminisztratív feladatot a darabbal kapcsolatban…-valakinek ugye dolgoznia is kell
- Persze, csak még valami!
- Ne kíméljen…- torpantam meg
- Egy nyitótáncot szeretnék az utána levő bálra, megoldható?
- Természetesen....Keringő?- oké, szerintem kezdek túllépni a színházi rendezőségen
- Igen, bécsi keringőre gondoltam…- hurrá, egy angol minek akar bécsi keringőzni???
- Rendben, akkor ezt is elintézem…- néha még saját magamat is megtudom lepni-Mikor szeretné kezdeni a próbákat?- csak normálisan
- A táncét holnap…A kollegáim akkortól érnek rá…
- Jó, akkor beszélek a koreográfusunkkal, 1 óra felé pedig kezdem a castingot…
- Akkor addigra vissza jövök!
- Jó, addig is viszlát!- mentem ki a teremből eléggé feldúlt állapotban.
Oh, hogy az a bánom is én mi csapna ebbe a beképzelt majomba!!! Mégis mit képzel ez magáról???? De majd én megmutatom neki! Vért fog izzadni azzal a nyavalyás keringővel, azt garantálhatom!

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia!

Nekem nagyon-nagyon tetszik, főleg, hogy nem kedvelik egymást. :) Gondolom lesz itt mész vita, veszekedés, felpaprikázott hangulat. Nagyon kíváncsi vagyok.
Siess a folytatással!

Puszi

Anett írta...

Nagyon-nagyon-nagyon tetszik!!!!!! :):)

Pet írta...

Szia!
Hát ez nagyon nagy volt :) A fővédnök kiléte nem okozott meglepetést (vajon miért? :D)
De hogy mekkora tuskó volt. Már megint elsőre ítélkezett. Bár Zoé is kissé előítéletes, de neki legalább volt rá oka.

Várom a kövit!

Valerin Lanz írta...

Ez nagyon aranyos lett:) Látom, most Robert teljesen más szemszögből van megjelenítve, mint eddig:) Ez jó:)