BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

2011. március 12., szombat

Friss infók

Sziasztok!

Először is szeretnénk elnézést kérni, amiért még mindig nem a frissel jelentkezünk. Nagyon sajnáljuk, hogy nem tudunk részt hozni, de Szaszának és nekem is megvannak jelenleg a saját egyéni kis ügyei, amik lekötik az összes energiánkat és figyelmünket. Szerintem ez teljesen érthető, hiszen mindkettőnknek van magánélete és az írás "csak" a hobbink. Remélem ezt mindenki megérti! :)

A fejezet készülőben van, azonban nincs teljesen kész, félig kész munkát pedig egyikünk sem ad ki a kezei közül. Részemről én az egyetemen élek, itthon is alig látnak... DE! Ez nem azt jelenti, hogy nem forognának az agytekervényeink Zoé sorsán, mert igen! Ez a történet ZOÉ-ról szól, ezt ideje leszögeznünk. Sajnálom, ha valakinek csalódást okozunk, de ez nem Robert Pattinson vagy Ian Somerhalder blog, hanem Zoé, egy kitalált személyről, akinek az életébe belecsempésztük ezt a két remek színészt. Nyilván mozgatórugói a történetnek, de nem ők állnak a középpontba. Íme a válasz Télapólányka kommentjére, remélem senki sem sértődött meg! Nem az volt a cél!
Köszönjük mind az 5 megjegyzést, és biztosíthatok Mindenkit, aki olvassa a blogot, hogy a komment számok nem befolyásolják a történet rendszertelenségét.

Most, hogy ezt így kiírtam magamból, jöjjön néhány infó a 14. részből:
Rendhagyó fejezet lesz, egy visszatekintős rész. Hogy miért? Mert itt az ideje, hogy kezdjenek körvonalazódni bizonyos dolgok:)

Bejegyzésemet egy kis részlettel zárnám:
"- Hívunk, amint odaértünk. – öleltek át mindketten utoljára, mielőtt elindultak volna végre. Szívem szerint kikísértem volna őket a repülőtérre, de nekem még mindig veszélyes volt mászkálnom a nyílt utcán a paparazzik miatt. Mindenhol ott voltak és egy perc nyugtom sem volt tőlük. Pedig már lassan 3 hete, hogy szakítottunk Robbal! Erre a gondolatra még a gyomrom is összeszorult. Mielőtt még végképp az önmarcangolásba fulladtam volna, a mobilom vad csörgésbe kezdett. Naná, hogy a bátyám volt az."

Még egy kis türelmet kérünk!!!

Puszilunk Mindenkit!!!


Szasza&Meré

0 megjegyzés: