BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

2010. április 5., hétfő

9

Sziasztok!

Bocsi a késésért, remélem azért még érdekel Benneteket a történet, amire most is, mint mindig nagyon várom a véleményeiteket, amivel inspirálni is tudtok:)Köszönöm az eddigi kommenteket, remélem most is 10 fölött lesz:P
Mást nem is mondanék, azt hiszem a rész majd beszél helyettem is:)


Jó olvasást!

Puszi!!!

Meré



9.rész

A karjai azonnal a derekam köré fonódtak, és szorosan magához húzott. Ekkor tudatosult bennem, hogy tulajdonképpen mit is csinálunk, így gyorsan elhúzódtam.
- Látod ... te sem tudtál reagálni. - böktem ki nagy nehezen
- Igazad van. - köszörülte meg a torkát, majd egy pillanatig a szemembe nézett, aztán hirtelen odalépett elém, két kezébe fogta az arcom, és megcsókolt. A keze aztán végigsimított a nyakamon és a karomon, majd ismét a derekamon állapodott meg. Egyre hevesebben csókolóztunk, a testünk egymásnak préselődött. Éreztem, hogy a felsőm alá nyúl. Megborzongtam az érintésétől. Nem tudtam visszafogni magam, én is a pólója alá csúsztattam a kezem. Érezni akartam őt. Nem gondolkoztam semmin, csakis ketten léteztünk. Teljesen elvesztettem a józan eszemet abban a pillanatban, ahogy hozzá ért a bőrömhöz, egyszerűen elvesztem az érzésben. Menthetetlenül estem bele a vágy csapdájába és a mozdulataiból következtetve ő is így volt ezzel. Egy hirtelen mozdulattal az ölébe kapott és felfektetett a konyhapultra, amiről mindent félresöpörtünk egy jól irányzott karlendítéssel. Miközben ő a blúzom gombjait tépkedte le, addig én is megszabadítottam a pólójától még inkább utat engedve vágyainknak és egymásnak. Ajkaival bebarangolta a vállamtól kezdve a meztelenül maradt felsőtestem egészen a hasamig, ami alatt én ködlepte aggyal próbáltam kicsatolni a nadrágja övét, ami nem sokkal később a mosogatóban végezte az enyémmel együtt. Kétségtelenül az ösztöneink vezéreltek mindkettőnket, ahogy egyre jobban kívántuk egymást és ziláltunk, éreztem, ahogy a testem és az övé is szinte lángol, egymást akartuk végre korlátok nélkül érezni.
- Uh, bocsi hugi, én…én…én…már itt sem vagyok és nem ….láttam semmit….- hallottam a bátyám dadogását, amitől egy pillanat alatt magamhoz tértem.
- Úristen!- löktem le magamról Robertet, hogy le tudjak ugrani a pultról, de Tom ekkor már sehol sem volt- Mégis mi a fenét műveltünk mi itt??????- szinte visítottam a hirtelen rám törő felismerés hatására
- Ööö, azt hiszem végre felfedtük egymásnak a valódi érzéseinket…- próbált volna utánam nyúlni, de én teljesen megbotránkozott arckifejezéssel arrébb léptem, hogy magamra kapkodhassam a szanaszét heverő ruháimat:
- Milyen érzésekről beszélsz, könyörgöm?!- vágtam hozzá a pólóját
- Azokról, amik eljutattak minket idáig….- magyarázta, mialatt ő is öltözni kezdett
- Na jó, ezt meg se hallottam, sőt!Vegyük úgy, hogy ez az egész meg sem történt!- ez egy agyrém, de az is lehet, hogy egy nagyon rossz álom, aminek mindjárt vége!
- Te ezek után képes lennél ugyanolyan rideg lenni velem szemben, mint eddig?Mert én nem…- nézett rám meglepetten
- Most mondom, hogy nem történt semmi!- feleltem idegesen
- De és ezt te is tudod!Ha a bátyád nem lép közbe….- én ezt nem akarom hallani!!!
- Igen!Ha Tom nem jött volna, akkor egy őrületes nagy baromságot követtünk volna el, de szerencsére jött és ez a lényeg!Szóval semmi nem változott a viszonyunkat illetően!Továbbra is két lépés távolság!- jelentettem ki eltökélten
- Zoé, ne feledd, hogy Te voltál az, aki először megcsókolt, szóval….- akadékoskodott
- Mit szóval?Csak be akartam bizonyítani, hogy vannak olyan helyzetek, amikre nem számíthatunk!
- És ez sikerült is…De én akkor sem fogom megjátszani magam!-csapott egyet a pultra
- Pedig eddig sem tettél másképp, egy beképzelt majom vagy, aki persze a külvilág felé a bájos szívtiprót alakítja, hogy lányok ezreit őrjíthesd meg egyetlen mosolyoddal is, de én átlátok rajtad!
- Látszik, hogy egyáltalán nem ismersz!Nem tűröm a sértegetést!- csattant fel
- Oh, igen?Na végre!Még egy ok arra, hogy közömbösek maradjunk egymás irányába!-zártam volna le a számomra igencsak meddő vitát
- Tudod mit?Úgy érzem, feleslegesen vitatkozunk egymással….- halkította le a hangját- Mi lenne, ha inkább átgondolnánk mind a ketten higgadtan a történteket és később megbeszélnénk a dolgokat, mint két érett, felnőtt ember?Mert most azt hiszem, erre képtelenek vagyunk…- ebben talán lehet valami
- Miből gondolod, hogy változni fog a véleményem? Honnan tudod, hogy nem csak egy hirtelen elmezavar miatt gabalyodtunk egymásba?- kérdeztem kissé cinikusan, ám mindenképpen higgadt hangnemben
- Ha ez így van, akkor mindketten őrültek vagyunk….- nevette el magát, amivel akaratlanul is sikerült neki mosolyt csalnia az arcomra- Na de akkor én most megyek, holnap találkozunk a próbán-adott egy puszit hirtelen
- Okés, akkor holnap!Szia!
- Szia!
Miután elment egy ideig csak bámultam az ajtót, majd elkezdtem összeszedegetni a „romokat”. Épp söpörtem össze a salátás tál szilánkjait, amikor Tom haza érkezett:
- Ne haragudj, nem akartam rátok törni…- lett egyből vörös az arca
- Ugyan már Tom! Pont jókor jöttél….- dobtam ki az utolsó lapát szilánkot is
- Hát nekem nem úgy tűnt…Eléggé egymásba voltatok gabalyodva…- ült le az egyik székre
- Igen…- pirultam el- De hidd el, hogy fogalmam sincs, hogy mi ütött belém, belénk!- raktam el a lapátot és a seprűt, majd gyorsan kezet mostam
- Hugi, nem kell szabadkoznod és szégyellned sem magad… Rob egyébként tényleg helyes pasi…
- Áh, bele ne kezdj!- ültem le vele szembe- Őrült nagy hülyeséget csináltam!- hajtottam le a fejem
- Ugyan már! Ha az hülyeség, hogy látszólag is vonzódsz Pattinson-hoz, akkor igen, azt csináltál, de egyébként ilyenről szó sincs! Azt mondom, hogy még össze is illenétek….- fejtegette a bátyám a gondolatait
- Na jó, ezt te sem gondolhattad komolyan!- keserűen nevettem fel
- És ha igen? Hugi fogd már fel végre, hogy egy gyönyörű nő vagy, ami másnak is feltűnt, nemcsak a bátyádnak…. Miért nem örülsz inkább?
- Mert….- kezdtem volna bele, de mivel egyetlen épeszű válasszal sem szolgálhattam volna, ezért kikerülve kérdést, hárítani kezdtem:
- Na jó, azt hiszem, hogy ezt máshogy látjuk, de sebaj!Inkább együnk, bár sali az nem lesz…- tereltem el a témát és elkezdtem megteríteni, majd az ebédet kimerni
- Ahogy gondolod…de…
- Jó étvágyat!- fojtottam belé a szót, így hát neki láttunk az ebédünk elfogyasztásának.
Ebéd után úgy döntöttem, hogy felhívom Anna-t és beszámolok neki részletesen a történtekről, de sajnos ki volt kapcsolva a mobilja, így csak üzenetet tudtam hagyni a hangpostáján legnagyobb csalódásomra. A nap további részét így a darab jeleneteinek precíz kidolgozásával próbáltam tölteni, na persze voltak percek, amikor a gondolataim egészen máshol kalandoztak, de ezeket próbáltam elhessegetni és csakis a munkámra koncentrálni, hiszen az a fő.
A következő délután kissé idegesen lépkedtem be a próbaterembe, hiszen nem nagyon tudtam, hogy mire számíthatok Kellantól és Roberttől, ezért volt bennem egy kis félsz ezzel a találkozással kapcsolatban. Nagy örömömre elsőnek érkeztem meg, így volt még egy kis időm lelkileg felkészülni rájuk, ami tényleg csak kicsi volt, mert pár perc múlva egy kopogás után Kellan lépett be:
- Hello Zoé!- mosolygott rám kedvesen- Korán jöttem?- tekintett körbe
- Hello Kellan!Hááát...-néztem fel az órára- még van pár perc kezdésig., de gyere csak!- intettem neki, mire ő beljebb jött és megállt velem szemben
- Remélem, ma nem akarsz minket halálra kínozni, mint múltkor! Azóta is sajog a lábam és izomlázam is van- adta elő teljesen komoly arccal, de én elnevettem pontosan ezen magamat
- Nem, ma csak még jobban!- feleltem vigyorogva
- Hé, nem ér kinevetni szegény tanítványt, aki a lelkét is kiteszi a sikerért!- „háborodott” fel
- Jah, bocs! Figyelj, nem venném a lelkemre, ha a kicsi lelkedbe taposnék, szóval bocsi…- de még mindig nevettem természetesen
- Oh, a kisasszony még mindig kinevet, ezért azt hiszem…- húzta ravasz mosolyra a száját, mielőtt el kezdett volna csikálni, amitől szinte megszakadtam a nevetéstől.
- Hé, Kellan ne már!!!Nagyon csikis vagyok, kegyelmezz!!!!- nyögtem ki a kacagás közepette, de már én is „akcióba” lendültem. Ezt egészen addig folytattuk, ameddig hirtelen el nem vesztette az egyensúlyát és engem is magával rántva, a padlón nem végeztük.
- Upsz, bocsi!Ez nem volt a tervben!- vigyorgott rám
- Persze, persze!Én is ezt mondanám!- csaptam meg játékosan, mire ismét hangos nevetésben törtünk ki, így nem csoda, hogy fel sem tűnt, amikor Robert megérkezett
- Khm….Úgy látom megint rosszkor jöttem- szinte szikrákat szórtak szemei, ahogy Kellanra nézett, majd pedig rám
- Nem, nem jöttél rosszkor- kászálódtam fel Kelről, majd a kezemet nyújtván neki, őt is felsegítettem. Hát mit ne mondjak, nem így képzeltem el egyikükkel sem a találkozást, főleg Roberttel nem. A srácok kezet fogtak ugyan, de éreztem mindkettejükben a feszültséget, de én komolyan frászt kapok, ha ezek rajtam fognak acsarkodni!
- Na és mi volt ez a földön való heverészés, egymáson?- nyomta meg az utolsó szót a kérdésében, miközben a tekintetével égetett
- Semmi különös, csak egy kis lecke arra az esetre, ha a kisasszony megint kinevetne….- húzta meg a vállát a barátja, én pedig csak bólogattam
- Aha…értem…- persze, ezt most úgyis mondta, jajj nekem!
- Azt hiszem Zoé tanult belőle egy életre…- nyomott hirtelen egy puszit az arcomra, de ekkor megcsörrent a mobilja: Uh, bocsi, de ezt muszáj felvennem!- nézett esdeklően, ahogy kisietett a teremből, így kettesben maradtam a látszólag dühös Roberttel
- Jól összemelegedtetek, nem gondolod?
- Csak jóban vagyunk…Baj?- néztem rá szúrósan
- Egyáltalán nem! Csak tudod ő nem az a barátkozós típus…- lépett hozzám közelebb, mire én a fal felé kezdtem hátrálni
- Azt hittem, hogy barátok vagytok! Legalábbis nagyon bizonygattad ezt a buli után is…
- Azok is vagyunk, pontosan ezért ismerem…
- Oh, így már minden világos… Te minden barátodat megpróbálod lejáratni?!- ütköztem a falnak
- Nem, Kellant sem akarom lejáratni, csak…- tette a két kezét a vállam fölé a falra
- Csak?- közel volt hozzám, túl közel…Mélyen a szemembe nézett, látszólag vacilált valamin, ám végül hátrébb lépett:
- Igazad van, nem túl tisztességes, ahogy beszélek róla…Sajnálom!- egy pillanatra mintha rosszul esett volna a távolodása, de gyorsan túltettem magamat rajta
- Hát nem..de oké!Felejtsük el!
- Köszi, igazán rendes csaj vagy…- mosolygott rám- Ugye áll még a holnapi kórházlátogatás vagy a tegnapi dolgok után ….?- nem fejezte be a kérdését, gondolom észrevette, hogy a tegnap történtek említésére gondterheltté vált az arcom
- Természetesen nem gondoltam meg magam!
- Ennek örülök… Ezzel kapcsolatban lehetne egy kérésem?
- Micsoda?- ráncoltam össze a homlokomat
- Ráérsz a próba után?
- Ööö, azt hiszem, talán…attól függ- feleltem bizonytalanul
- Szeretnék a gyerkőcöknek venni játékokat, ehhez kellene a segítséged…
- Oh, értem! Erre ráérek, imádok gyerekeknek ajándékot venni!- lelkesedtem be, az unokahúgomnak is mindig élvezem a vásárlást
- Ez szuper, akkor próba után elmehetnénk?- csillantak fel a szemei
- Igen, persze…- bólintottam mosolyogva, épp ekkor érkeztek meg a többiek is, így nem maradt más hátra, mint neki állni táncolni….

14 megjegyzés:

A. írta...

áhh ez nem lehet igaz
pedig már annyira reménykedtem az elején:)
de komolyan
annyira jó lett
Rob mindig rosszkor érkezik:)
de remélem Zoé észhez tér és rájön arra,amit már rég észre kellett volna vennie:)
nagyon tetszett
várom a kövi részt:)

Névtelen írta...

jaj,én is csalódott vagyok picit.csak egy kicsit később jött volna a bátyó.na sebaj.majd legközelebb...ugye hamarosan?:P tényleg mindig rosszkor érkezik rob,de szerencsére kimagyarázhatóak a dolgok.mert tényleg nincs semmi kellannal.nagyon várom már ezt a közös vásárlás,meg közös megjelenést.nagyon tetszett a feji és külön köszönet amiért ilyen hosszú lett.:) orsi

Szasza626 írta...

Meré Drága..:) Szeretem, hogy nem adod könnyen Zoé szívét :) Csak így tovább! Nagyon szeretem, hogy ilyen kis forró vérű Zoé. Rob kicsit komolyabb, mint azt vártam...és Kellannel is szemét..barátok :D Hát..hát..de értem én, hogy oda meg vissza van a lányért...:)

Várom a folytatást! Izgulok értük! :)
Puszillak: Szasza

Melinda írta...

Szió!

Nagyon ravasz vagy, hogy nem adod könnyen Zoét...XD
Nagyon izgalmasan alakul, sok a kétértelmű helyzet...
Várom a folytatást, nagyon jó eddig!

Zs. írta...

Szia! Tetszik, hogy még húzod a szálakat, akkor is ha ebbe én már beleőrülök. Egészen reménykedtem az elején, vigyorogtam mint a tejbetök, miközben olvastam, aztán egyszer csak.. hirtelen váltás. hm... van hozzá érzéked, hogy lehet kínozni az embert! Remélem nagyon nagyon hamar lesz friss. :) pussz : Zs.

Névtelen írta...

Szia
Nagyon tetszik a történeted.
Zsu

คภςรא írta...

jajj nagyon de nagyon kíváncsi vagyok a folyitra:D

Névtelen írta...

Szia!
Kíváncsi vagyok, hogy mi lesz a kórházi látogatáskor!!! Szerintem Rob lehet taktikát vált!!!!!!!! ÁÁÁÁÁÁÁÁÁh!:D:D:D:D
puszi
Ani

Névtelen írta...

Wow!
Tetszik ez a macska egér játék! :D

üdv
M

Zsemi írta...

Szia Meré!
Imádtam ezt a részt is..Rob érzelmi kitörései nagyon tetszenek (De én akkor sem fogom megjátszani magam! - ez a mondata az abszolút befutó)
Alig várom, hogy hogyan alakul a kapcsolatuk a vásárlás során..
Mielőbbi új részt légyszi...
Üdv.

Névtelen írta...

Ez volt az eddigi legjobb feji.Nagyon élveztem.Nagyon várom mi lesz a vásárolgatáskor.Szerintem jól elbeszélgetnek majd és így jobban megismerik egymást.Én is epekedem a folytatásért!Klassz amit csinálsz, az már egyszer tuti.Meli

Névtelen írta...

szia
Nagyon tetszik a történeted, mialatt vártam a locsolókat sikeresen elolvastam az összes eddigi fejezetedet.
Remélem nem adja hamar meg majd Zoé magát.:)
Mikor lesz következő?
Már nagyon várom
Timcsi

Névtelen írta...

Szia!

Nagyon jó lett ez a fejezet is. Várom a folytatást.
Pár napja hosszabban ecseteltem a véleményemet, de valamilyen okból nem jelent meg. Remélem, most már sikerül.
Szia

gicus19 írta...

Kedves Író!

Teljesen véletlenül találtam rá a blogodra, de meg kellett állnom véleményt írni.

Észrevettem, hogy több mondatod végéről lehagytad a pontot, és a párbeszédet sem helyesen írod.
- Látod ... te sem tudtál reagálni. - böktem ki nagy nehezen – Itt a reagálni szó után nem kell a pont, helyette tedd a mondat végére, mert onnan hiányzik.
A gondolatjel és a mondat között nagyon sokszor nem tettél szóközt. Kérlek, legközelebb erre jobban figyelj!
Ha nem (suttog, mondta, nyújtotta, stb), akkor pontot rakunk. De, ha ami a gondolatjel után következik, annak a dolognak semmi köze az előtte lévőhöz, le kell zárni a mondatot, egy írásjellel.
Így:
Ugye áll még a holnapi kórházlátogatás, vagy a tegnapi dolgok után ….?- Nem fejezte be a kérdését, gondolom észrevette, hogy a tegnap történtek említésére gondterheltté vált az arcom.


„Mégis mi a fenét műveltünk mi itt?????? - Nem kell ennyi kérdőjel, inkább fejezd ki szavakban, hogy mit érez a szereplő. Láttam, hogy a felkiáltójelnél is ezt csinálod, kérlek, ott is javítsd ki.
A mondatoknál közt is hiányoznak a szóközök.
„- És ez sikerült is…De én akkor sem…” – A … után, ha írsz valamit, mindig tegyél szóközt!
Sok a tőmondat is, próbáld meg összekötni őket (de, mint, pedig, hisz, és, stb kötőszavakkal).

„Na de akkor én most megyek, holnap találkozunk a próbán-adott egy puszit hirtelen”
Helyesen:
Na, de akkor én most megyek, holnap találkozunk a próbán - adott egy puszit hirtelen.
A „de” elé vessző kell minden esetben.

Több hibát nem vettem észre, mert ezek nagyon szembetűnőek voltak számomra. Kérlek, legközelebb javítsd ki őket!
Remélem nem sértettelek meg a véleményemmel, hisz csak segíteni szeretnék neked abban, hogy még jobb legyen a történeted.
Ha van kérdésed, nyugodtan less be hozzánk. :)
http://ikait.blogspot.com
Üdvözlettel:
Gicus
I.K.A.I.T.