BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

2010. április 23., péntek

Ezer bocsánat!!!

Sziasztok!

El se hiszem, hogy újra itt vagyok!!!Ezer bocsánat, amiért így eltűntem, de először egyetemi dolgaim voltak, aztán ugye megjelent Rob is, aki élőbe még helyesebb:P, végül pedig volt egy műtétem....
De remélem a kihagyás ellenére ugyanolyan örömmel fogadjátok a folytatást, amekkora szeretettel én írtam Nektek:)A véleményeitekre, mint mindig, most is kíváncsi vagyok és köszönöm az eddigieket!
Nem szaporítom tovább a szót...

Jó olvasást!

Puszi!!!

Meré

u.i.: Kérek mindenkit, hogy aki olvassa, véleményezze is:)


10. rész

A próba után Rob a parkolóban várt. Nekem még volt egy kis dolgom, de nem akartam megvárakoztatni, így sietősre fogtam a pakolást.
- Szia, már itt is vagyok. Sokat vártál rám?
- Szia, nem, dehogy. Parancsolj. – nyitotta ki előttem a kocsi ajtaját.
- Köszi. – amíg ő is beszállt, addig becsatoltam magam.
- Inkább nekem kellene megköszönnöm, hogy elkísérsz. - mosolygott rám, miközben beindította a motort.
- Nem fáradtság ez nekem, szívesen vásárolgatok gyerkőcöknek…
- Ezt örömmel hallom. Remélem jártas vagy a dologban, mert én nem igazán tudom, hogy mit is vehetnék nekik. - állt meg egy zebra előtt, hogy átengedje a gyalogosokat.
- Hm…Hát van egy unokahúgom, neki szoktam vásárolni, ha meglátogatom őket. Ha ez járatosságnak számít, akkor az vagyok. - húztam meg a vállamat
- Mindenképp tapasztaltabb, mint én, legalábbis ilyen téren biztosan…- fojtott el egy mosolyt.
- Ebben lehet valami. - hagytam rá. – Na, de hova is megyünk pontosan?
- Hát, az az igazság, hogy először valami plázára gondoltam, ahol jó sok játék van, de tekintettel arra, hogy ki is vagyok, inkább egy kevésbé zsúfolt helyre gondoltam. - láttam rajta, hogy mennyire frusztrálja a tudat, hogy nem mehet el nyugodtan vásárolni.
- Figyelj, ha gondolod, mehetünk plázába is. Engem nem zavar a dolog. - néztem rá mosolyogva.
- Na, várj, úgy érted, hogy téged nem zavarna az, hogy minden mozdulatomat, vagyis mozdulatunkat kíváncsi szemek kísérnék, mihelyt egy valaki kiszúrná, hogy én vagyok az?- teljesen értetlenül nézett rám, körülbelül úgy, mintha azon gondolkozna, hogy megvan-e mind a négy kerekem.
- Úgy. – húztam meg a vállam.
- Te nem vagy komplett!- nevette el magát.
- Na, kösz, mondjuk, ezt magamtól is tudom. Hiszen épp veled beszélgetek. - kölcsön kenyér visszajár, ugyebár.
- Oké, ezt megérdemeltem. - emelte fel mindkét kezét, amit nyugodtan megtehetett, hisz épp a pirosban álltunk. - De akkor is! Tudod te, hogy milyen címlap sztorik jönnének holnap a közös vásárlásunk képeiből?
- És ezt téged ennyire zavarna?
- Nem, engem már nem tudnak ilyen dolgokkal felhúzni, mert már megszoktam, hogy hülyeségeket, koholmányokat írnak rólam. Téged viszont féltelek!- fordult felém komolyan. – Nem szeretnélek bele rángatni ebbe az őrült és képmutató világba, amiben én élek. Hidd el nekem, hogy addig jó, ameddig kívülálló lehetsz.
- És mi van akkor, ha azt mondom, hogy nem érdekelnek a címlapok? –kérdeztem meg. - Ne érts félre! Nem akarok a te rivalda fényedben tündökölni, távol álljon tőlem! Én mindösszesen szeretnék veled normálisan vásárolni a gyerekeknek, ha már elhívtál. Ráadásul jó lenne mindent egy helyen megvenni. - ennyi az összes érvem arra a mindenképpen elvetemült ötletemre, hogy nyílt terepen mutatkozzak vele.
- Jaj, Zoé!- sóhajtott. - Fogalmad sincs, hogy mire vállalkozol! És nehogy azt hidd, hogy akkora sztárnak képzelem magam, mert erről szó sincs. Én csak ismerem a sajtót és a kíváncsi embereket. Fél óra múlva már a neten keringenének a közös képeink, különböző teóriákkal társítva.
- Szóval téged zavarna, ha összeboronálnának minket az újságok és internetes portálok? – nem is értem, hogy miért érdekel ez engem.
- Nem, sőt. Még büszke is lennék arra, ha azt hinnék, hogy mi ketten együtt vagyunk. Nem minden nap társítanának össze egy olyan lánnyal, mint te. Azonban mint már mondtam, téged szeretnélek megkímélni a cirkusztól.
- Na jó, hagyjuk ezt a bájolgást! – nevettem el magam kínomban. – Én nem foglak rábeszélni semmire, akkor menjünk egy kisebb boltba és kész. Jó lesz így?
- Jó, de ha szeretnél, mehetünk bevásárlóközpontba is. – válaszolta
- Áh, ti pasik mi a fenéért, bonyolítjátok így túl a dolgokat? Egész eddig magyaráztad, hogy miért nem akarod, hogy ilyen helyre menjünk. Most meg bemennél az oroszlánbarlangba! Mi változott pár perc alatt?- majdnem lefejeltem a műszerfalat.
- Na, ez szép! Még hogy mi bonyolítjuk túl a dolgokat! – jót nevetett az én kitörésemen. – Én csak arra gondoltam, hogy a kedvedben járok, ha már egyszer szívességet teszel nekem.
- Oké, tudod mit Rob? Három másodperced van arra, hogy eldöntsd hova is megyünk! Különben esküszöm, hogy kiszállok, és akkor egyedül küzdhetsz a plüssállatokkal! -na persze viccesen fenyegettem meg
- Jó, jó! Eldöntöttem! Kisebb üzletbe megyünk, csak kérlek, ne hagyj egyedül a plüss farkasokkal, még a végén megtámadnak! – mindezt olyan mérhetetlenül komolyan adta elő, hogy az már-már bűn, de komolyan. Na de két másodpercen belül kitört belőle a nevetés, és már én sem tudtam megállni.
- Te nem vagy komplett!- kacagtam.
- Nem te vagy az első, aki ezt mondja, szóval lehet benne valami. – rántotta meg a vállát szórakozottan.
- A többség szava dönt, nemde? – még mindig jókedvem volt.
- De, ez igaz. – vigyorgott rám. – Már meg is érkeztünk!- kanyarodott be egy szabad parkoló helyre egy eldugodtabb utcában. Leállította motort, ami alatt én kicsatoltam a biztonsági övemet.
- Hú, hát tényleg kicsi az üzlet!- jegyeztem meg, miután kinyitotta nekem az ajtót, hogy kiszállhassak. És valóban, a bolt nagyjából akkora lehetett, mint egy nagyobb éjjel- nappali, de végtelenül barátságosnak tűnt, így kívülről.
- Igen, de itt tuti nem ismernek fel! – ragyogott fel az arca. Oké, erre azért mérget nem mernék venni, de meghagyom neki ezt a kis vélt örömöt.
- Akkor bemegyünk?- indultam meg lelkesen az üzlet felé.
- Ezért jöttünk! – bólintott vidáman, így hát már be is léptünk a boltba.
- Jó napot!- köszöntünk egyszerre Rob-bal
- Jó napot!- mosolyogott ránk egy kb. 50 év körüli nő- Miben segíthetek?
- Plüss állatokat szeretnék. – előztem be Robertet a válasszal.
- Oh, hát akkor a legjobb helyen járnak! Kövessenek!- lépett ki a pultja mögül, hogy hátra tudjon minket kísérni a plüss játékok közé. – Tessék csak válogatni! – és már magunkra is hagyott minket
- Köszönjük! Na, akkor kezdjük! Rob, keress olyan állatokat, amilyenre gondoltál.
- Ööö, oké, de ezért hoztalak magammal. - túrt bele a hajába.
- Na, jó, de csak látod, hogy melyik tetszik neked, nem? Hajrá! – és én már le is emeltem a polcról egy plüss farkast. – Hogy is mondtad? Félsz a farkasoktól?- toltam az arcába nevetve a játékot, miközben próbáltam vicsorogni is, csakis a hatás érdekében.
- Azt!- bújt el egy hatalmas mackó mögé „ijedtében”. – Azt semmiképp se visszük!- vigyorgott ki egy pillanatra a „védelmezője” mögül.
- Hát jó!- sóhajtottam színpadiasan. – Pedig nekem tetszett!- és már vissza is raktam a polcra. – Előjöhetsz, elmúlt a veszély!
- Hála az égnek!- csapta a hóna alá a medvét. – De ezt visszük!
- Oké! Látod, megy ez neked!- csaptam össze a tenyeremet. – De tájékoztatásul közlöm, hogy ez még csak egy ajándék!
- Ünneprontó. –morogta az orra alatt.
- Mondtál valamit? –néztem vissza rá.
- Semmit, semmit. – legyintett és el is tűnt az egyik polc mögött. Így én is elindultam körbe, mialatt sorba kaptam a fel a nekem tetsző kis játékokat a polcokról. Ezt egészen addig műveltem, ameddig meg nem éreztem valami szőrös kis izét a nyakamon.
- Áh!- sikítottam fel. – Rob! Rob, szedd le rólam ezt az izét!- és már kapkodtam is a hátam mögé csapkodva, egészen nevetségesen festhettem így, de ez izgatott most a legkevésbé.
- Zoé, nyugi!- nevetett fel hangosan mögöttem Robert. – Ez csak egy plüss patkány!
- Oh, hogy az a!!!! Te raktad a nyakamba, mi?!- ekkor esett le, hogy valószínű ez a farkasos magán akciómnak a megtorlása volt.
- Naná! Cserébe a farkasért!- már folytak a könnyei a nevetéstől.
- Ez gonosz volt, csak, hogy tudd! Irtózom a patkányoktól!- eddig bírtam ki nevetés nélkül- Tudtommal te viszont csak a filmekbe utálod a farkasokat!
- Ez igaz, bocsáss meg!- szép lett volna a bocsánat kérése, ha nem két nevetőgörcs között tette volna mindezt. – Amúgy azt hiszem, mehetünk is, kezdünk kissé feltűnőek lenni. – tekintett körbe. – Pár percünk maradt a szökésre, mielőtt valaki venné a bátorságot és megszólítana. Az a farkasos beszólásod egyértelmű volt.
- Jó, menjünk! Van elég játékunk! Sőt! Szerintem te menj csak előre, én majd kifizetem, és utánad megyek. Jobb lesz, ha megvársz a kocsiban.
- Nem, én fizetek! Csak induljunk!- az irányt máris a pénztár felé vette, ahol egy kisebb vagyont hagyott ott a játékokra. Ám túlkésőn sikerült fizetnünk, ugyanis egy csapat tini lánynak ekkora már megjött a kellő bátorsága, hogy megszólítsák Rob-ot, aki persze mosolyogva teljesítette a rajongói kéréseit. Ennek örömére fél óra múlva szabadulhattunk csak ki a boltból, ami azért nem kevés fotót és aláírást jelentett.
- Na, futás! – adta ki a „parancsot”, miután meglátott egy csapat lesifotóst is, így nevetve szaladtunk az autójáig, amibe csak gyorsan bedobáltuk a vásárolt ajándékokat és már indította is az autót.
- Hú, hát, ne haragudj az idióta beszólásomért! – kapkodtam levegő után.
- Semmi gond! Vicces egy délután volt, nem? – és komolyan úgy tűnt, mint akit abszolút nem zavart ez a kis közjáték. – Rég nevettem ennyit.
- Tényleg jó kis nap volt ez!- ezt muszáj volt bevallanom nekem is.
- Örülök, hogy te is jól érezted magad! Amúgy köszönöm a segítséget, nélküled tuti nem sikerült volna ennyi, klassz, kis plüsst vásárolnom, ilyen jókedvűen.
- Tényleg nincs mit! Remélem a gyerekek is örülnek neki holnap!
- Ebben biztos vagyok! Apropó, holnap! Az úgy jó, ha tíz körül érted megyek?
- Persze! Abszolút! Viszont Rob, kérdezhetek valamit?
- Kérdezz nyugodtan!- fordult be a házunk elé.
- Nem kellene becsomagolni ezeket az állatokat?- néztem hátra.
- De, be kellene és a nővérem volt olyan kedves, hogy a tudtán kívül belement ebbe. – mosolygott
- Oh, értem, szóval belement. Hát jó! Akkor én megyek is! – adtam neki egy puszit minden megfontolás nélkül mielőtt kiszálltam volna az autóból. – Holnap találkozunk!
- Igen, akkor holnap jövök!Szia Zoé!- intett, mielőtt beindította volna a motort.
- Szia Rob!- kettesével szedtem felfelé a lépcsőfokokat, túlságosan is jó kedvem volt.
- Hahó, bátyó, megjöttem!- kiabáltam be az előszobából vidáman, ám amikor beljebb lépve megláttam Tom meggyötört arcát, azonnal lefagyott a mosoly az arcomról. – Mi történt?
- Megtette!- suttogta a bátyám, ami alatt a könnyei elkezdtek lefolyni az arcán. – Natalie megölte a gyerekemet! – ne, ezt én nem hiszem el!!!
- Jaj, Tom!- futottam oda hozzá, hogy átölelhessem. – Én annyira sajnálom! Cssss!
- Hugi, annyira jó, hogy itt vagy nekem!- és ekkor kitört belőle a szívszaggató, keserves zokogás.

16 megjegyzés:

Betsy írta...

De jó én vagyok az első:-)
Először is imádtam másodszor pedig imádtam:-)
Tök édesek lehettek ahogy ott a plüssökkel szórakoztak, miközben olvastam komolyan elképzeltem az egész jelenetet és végig nevettem.
Nagyon sajnáltam Tomot a végén.
Megérte várni mert szuper lett.
Puszi neked és még egyszer jobbulást:-)

Névtelen írta...

Szegény Tom annyira sajnálom szegényt.
A fejezet nagyon jó lett!

Névtelen írta...

Szia!
Nagyon tetszett ez a fejezet!!!Olyan édesek voltak együtt a boltban.Mosolyogtam végig rajtuk.:D És most olyan nyugis volt minden körülöttük,jó volt olvasni,hogy normálisan elbeszélgettek.:) Csak szegény Tom,annyira sajnálom.Iszonyat rossz lehet most neki. :(((
Nagyon várom a folytatást!Orsi

Névtelen írta...

Szia!
Tetszett a fejezet. Csak a végén szomorodtam el, sajnálom Tomot. Várom a folytatást.
Szia

คภςรא írta...

szegény Tom ...
nagyon várom a folytit

Anikó írta...

Szia! Aranyos lett a fejezet, csak a vége szomorú.... Szegény Tom... Várom a folytatást! Ancsi

Zs. írta...

Szia!
Aranyos kis rész volt, bár nekem kicsit hirtelen volt a fordulat, múltkor még nagyon ellenvetéses volt a lány, ahhoz képest most nagyon fel volt pörögve. De egyébként tetszett, és már várom a folytatást! Neked pedig jobbulást kívánok! Pussz: Zs.

Meré írta...

Sziasztok!

Nagyon köszi, hogy még mindig lelkesek vagytok a történet iránt:) Örülök, hogy tetszett nektek a vásárlás, nos úgy tűnik Zoé kezd nyitni Rob felé... Tom, na igen, sajnos vannak ilyen dolgok az életben, de ne aggódjatok lesz Ő még boldog:)

Kedves Zs.!

Valóban, kissé hirtelen fordulat volt Zoé viselkedése, bár, az eddigi alapján talán annyira mégsem meglepő. Zoé kissé hebrencs, de aranyból van a szíve:)

Puszi!

Meré

Névtelen írta...

Szia!
Szerintem nem volt éles váltás Zoé viselkedése.Lassan enyhül Rob felé.Nekem ez nagyon bejön és alig várom már a bált.:)Tom nekem is nagyon szimpatikus és nagyon sajnálom!Rami

Névtelen írta...

Szia!
Nagyon tetszett a feji.Olyan jó volt Robékat ilyen nyugodt körülmények között látni.Vidámak voltak,az külön öröm.Nagyon várom már,hogy mi lesz ha megint kettesben lesznek.Meg a táncpróbák is hiányoznak.Légyszi hozz nekünk minél hamarabb újat.Kata

Névtelen írta...

Szia!
Még nem írtam neked komit.De most úgy látom mindenképp muszáj biztatnom téged.Nagyszerűen írsz.Nagyon tetszik az alap amit eddig írtál és alig várom a folytatásokat.:)Azt hiszem mostantól meg csak még izgibb lehet a történet,hisz végre oda-vissza kezdik felfedezni egymást.:)Livi

Névtelen írta...

Jaj,olyan édesek voltak a játékboltban a plüss farkassal,meg a plüss patkánnyal.Jót vigyorogtam rajtuk.:D
Alig várom már,hogy Zoé is rájöjjön nem közömbös neki Rob. Nagyon nagyon várom a folytatást.Kata

Névtelen írta...

Nagyon tetszik a történet,most találtam rá.Számíthatsz rám mit lelkes új rajongódra.Alig várom, hogy Zoé is beleszeressen Robba.Mert az már eddig is nyilvánvaló volt,hogy Rob szereti Zoét.Kíváncsi vagyok vajon Kellan mit szól,ha rájön.Remélem rendes lesz és nem hajt tovább Zoéra.Nagyon várom a folytatást!Ildi

Névtelen írta...

Szija!
Nekem nagyon bejött!:)Nemrég kattantam rá!:)
Csak így tovább!Várom a folytatást!!!:)Zsu

Névtelen írta...

szia.én odáig vagyok a történetedért.rob nagyon különleges benne.zoé meg szintén nem épp egy könnyű eset.jó olvasni őket.nagyon várom a folytatást,hogy rob vajon mit alakít az estélyen.:) Ivett

Évike írta...

halihó.
nagyon jó fejezetre sikeredett ez:)
tetszett Robék vásárlása amiket ott összehülyültek:)))
ha Lizzy nem ment volna Robhoz csomagolgatni akk Zoé elment volna hozzá nem?? ugyeugye?
na meg az elején az a vitatkozásuk h baj lenne-e ha összehoznák őket az újságok vagy nem meg h hova is menjenek vásárolnixd jókat derültem rajta.
a vége elég szomorú lett h Tom barátnője megölte a Tom gyerekét. nem volt szép dolog hiszen nem csak az övé a gyerek hanem a Tomé is.:((
remélem a következő fejezetben Tom és Zoé egy kicsit összeboronálódnak:)))
Puszillak(KKK)