BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

2010. december 6., hétfő

Boldog Mikulást!:)


Sziasztok!

Tudom, hogy már mindenki a pokolba kíván, amiért ennyire elhanyagolom a blogomat, de sajnos annyi minden összejött az utóbbi időben, hogy semmi energiám nem volt arra, hogy folytassam Zoé történetét. Persze tuti unjátok már a bocsánatkéréseim, szóval most inkább még egy kis türelmet szeretnék kérni Tőletek!
Annyit elárulhatok, hogy vannak készen részeim, de azok még későbbiek, szóval rengeteg ötletem van még, már csak elegendő idő és energia szükséges a leírásukhoz:)
Szeretném, ha kommentbe megírnátok, hogy egyáltalán van-e még igényetek arra, hogy folytassam a blogot, hogy lássam, mennyien érdeklődtök még a történet iránt. Ezt előre is köszönöm!

Mindenknek Boldog Mikulást kívánok!

Millió puszi!

Meré

6 megjegyzés:

csibimoon írta...

Szia Meré!

Most végeztem az olvasással, de a véleményem inkább emilben küldöm mert kissé hosszúra sikeredett:)

A lényeg: tetszik!

2órán belül küldöm az emilt, te pedig remélem hozod a frisst:)

pusz: csibimoon

Névtelen írta...

Szia!
Neked is Boldog Mikit!:) Természetesen szívesen olvasnám továbbra is a történetet, bármikor is jön a folytatás!!Zs.

Névtelen írta...

szia
Boldog Mikulást:)
én nagyon szeretnem h legyen folytatás
Rebi

Névtelen írta...

Szia!
Boldog Mikulást mindenkinek!Én is nagyon vároma folytatást!Ildi

Melinda írta...

Szia!
Én várom a folytatást! Puszi

Amy írta...

Én is olvasnám még!