BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

2010. március 15., hétfő

6.rész


Sziasztok!

Már meg is hoztam a legújabb, majdnem "ropogós" részt Nektek, amiért legnagyobb örömömre ennyien gondoltátok úgy, hogy véleményeznetek kell a történet cselekményeit. Nagyon-nagyon köszönöm!!!!!
Ha továbbra is ennyire érdeklődtök a rész iránt, nem fogjátok megbánni:):):) De azt hiszem ahogy végig olvassátok majd ezt a fejezetet, erre magatoktól is rájöttök majd.:) Na ennyit így elöl járóban:)Most is várom a kommentjeiteket, amikre most már igyekszem majd válaszolni is:)


Jó olvasást!!!

Puszi!!!

Meré

u.i.: A képen Zoé látható, ahogy bulizni ment...:)

6.rész

Még mielőtt visszacsókolhattam volna egy erős kezet éreztem meg a derekamon, ami határozottan arébb rántott Kellantól, de olyan hévvel, hogy kész csodának tartottam azt a tényt, hogy még állok a lábaimon. Bocsánatkérő pillantásokat intéztem a táncpartnerem felé, miközben ránéztem a kéz tulajdonosára, amitől kissé elöntött a méreg:
- Te meg mi a francot csinálsz?-próbáltam kiszabadulni Robert szorításából, ami már majdnem sikerült is, amikor a karom után kapott
- Táncolok veled, mi mást csinálnék?- rántotta meg szenvtelenül a vállát
- Oh, tényleg?Talán az nem tűnt fel, hogy épp Kellannal is azt csináltam?Vagyis inkább csak vele, mert most csak állunk…-vágtam hozzá zaklatottan, de a hangomat elnyomta a hangos zene
- Sajnálom, nem láttam jól a tömegtől.. És vigyázz velem, mert ha provokálsz, akkor előbújik belőlem a kisördög…-villantott rám egy ördögi mosolyt
- Oh, de félek…Remeg kezem lábam!-emeltem a plafonnak a tekintetemet
- Te akartad!-forgatott ki, majd őrült iramra kezdett az egyik spanyol számra. Nem ismertem rá erre a Robertre, olyan vad volt és izgató…Ezt a gondolatot próbáltam elhessegetni a fejemből, hiszen én tulajdonképpen utálom őt! Azonban azt sajnos nem tagadhattam, hogy észvesztően érezte a zenét és mozgásával követte azt, magával „sodorva” engem is. Már majdnem azon voltam, hogy nem bírom tovább, amikor a dj hirtelen átváltott egy lassú, romantikus számra. Itt lett volna a remek lehetőség a „szökésre”, de nem engedte meg, mert szorosan magához vont és úgy lassúztunk tovább. Nem azt mondom, hogy nem élveztem a dolgot, de rettenetesen feszélyezve éreztem magam a közelében, amiről igazán nem tehettem. Ráadásul egy pillanatra összetalálkozott a tekintetem a csalódott Kellan-éval is, így végképp oda lett a hangulatom.
- Ne haragudj, de ez nekem nem megy…- suttogtam, majd lefejtettem magamról a kezeit és az irányt az asztalunk felé vettem, ahol a többiek elmélyülten beszélgettek valamiről, amit azonnal felfüggesztettek, ahogy megláttak:
- Hol van Kellan?- kérdeztem kapásból, mivel sehol nem láttam
- Visszament a szállodába…- felelte Ashley-De miért?Valami baj van?
- Nem, vagyis de, vagyis nem, á, szóval mindegy!Én is megyek!-nyúltam el a táskámért és a kabátomért a legnagyobb érdeklődés közepette
- Zoé, minden oké?- kémlelte az arcomat Anna
- Persze, csak holnap hosszú napom lesz.. Reggel énekpróba, aztán meg tánc…- ez eléggé hihetően hangzott, főleg, hogy még igaz is volt, de persze a valódi ok nem ez.
- Oké, akkor én is megyek!
- Ne!Maradj csak nyugodtan, haza találok egyedül is, érezd jól magad, ha már egyszer a férjed elengedett…- próbáltam minél természetesebben mosolyogni, hogy Anna mindenképp elhiggye a fedő sztorimat, vagy legalábbis ne faggasson a többiek előtt. Ráadásul ameddig magamban nem tisztázom le, hogy mi is történt valójában, nincs is mit elmesélnem.
- Jó, de legalább egy sms-t írj, hogy épségben haza értél!- ült vissza
- Rendben, akkor holnap találkozunk!Sziasz…
- Zoé, várj!- hallottam meg Robert hangját
- Mennem kell!- indultam meg pánikszerűen
- Elkísérlek!- és már jött is utánam, mire én felgyorsítottam a lépteimet. Egész gyorsan sikerült kikeverednem az utcára, ahol nem volt épp a legmelegebb, még így, kabátban sem, ezért egy pillanatra megtorpantam
- Meg fogsz fázni!- terítette rám a kabátját Robert, amit azonban én vissza is adtam neki
- Te is!
- Ahogy gondolod…- húzta meg a vállát- Én csak felajánlottam…
- Igen, én pedig visszautasítottam, ennyi…- még csak rá sem néztem, ahogy kimondtam ezeket a szavakat, inkább tovább indultam
- Te most komolyan menekülsz előlem?-kiabált utánam, mire azonnal megálltam és hátra fordultam
- Már miért menekülnék?- vágtam értetlen arcot
- Hát mondjuk a bent történtek miatt…- lépkedett felém
- Miért? Történt bent valami?Én nem emlékszem semmire!- vágtam rá talán túl gyorsan is
- Na nevetess! És az a majdnem csók Kellannal?
- Ahhoz neked semmi közöd!!!-csattantam fel- Főleg, hogy semmi nem történt, ahogy te magad is mondtad, csak majdnem csók volt!
- De nem rajtad múlott, hanem rajtam!- mintha dühös lett volna- Ha én nem lépek közbe, már lehet, hogy nem is itt lennétek!
- Oh, na nézzenek oda!Mi vagy te?Valami erénycsősz????- emeltem fel a hangomat
- Természetesen nem!
- Hát akkor???Milyen jogon avatkozol bele a dolgaimba????????
- Én a barátom dolgába avatkoztam bele!Kellan többet ivott a kelleténél…
- Ez nem igaz!Kevesebb koktélt ivott nálam…Na de nem értem miért is vitatkozok veled erről!
- Azt én sem! Jobban ismerem őt, mint te, oké? Neki a kevés is sok…
- Jól van, nem is érdekel az egész! Most pedig megyek!-indultam meg most már nem számolom hányadjára
- Nem bírsz meglenni a közelemben?-kérdezte pimaszul
- Hogy mi van?Honnan veszed ezt a marhaságot???- torpantam meg ismét, oh, hogy az a….!!!
- Tánc közben is ott hagytál és most is, mert 1 méteren belülre kerültem hozzád…Ez azért jelent valamit…
- Igen! Azt, hogy beképzelt vagy! Azért hagytalak ott, mert semmi kedvem nem volt veled táncolni!
- Bezzeg Kellan-nal volt, mi?- csendült keserűen a hangja
- Hogy jön ide már megint szerencsétlen Kellan? Robert, mondd te mégis mit vársz most tőlem???Boruljak térdre előtted és valljak szerelmet, vagy talán sikítozzak utánad, úgy, hogy levegőt is alig vegyek?!- most már kiakadtam rá rendesen, amit a hangszínem is tükrözött
- Ebben a sorrendben jöhet!- bólintott mosolyogva
- Ajjj!- közel álltam a hajtépéshez- Miért csinálod ezt?
- Már mondtam!A barátom miatt!
- Aha, persze!- vágtam egy fintort- Szerintem meg azért, mert bántja az egódat, amiért van, aki nincs érted oda!
- Jajj, drágám!-nevetett fel- Ne hidd, hogy nincsenek így is elegen!
- Oh, bocsánat!El is felejtettem, hogy kivel is beszélek!Hát én kérek elnézést!
- Miért vagy ilyen ellenséges velem? –váltott témát
- Nem is tudom!!! Talán azért, mert te is az voltál és vagy is velem a kezdetektől!!!- komolyan van képe még ilyet kérdezni tőlem????
- Úgy gondolod???- jött közelebb hozzám
- Hogy úgy gondolom-e???Szerinted??? Ebben teljesen biztos vagyok!- komolyan megőrjít ezzel a stílusával, egyszerűen faképnél kellene hagynom és kész
- És mit mondasz vajon ezek után?-kapta el a derekamat, majd magához rántott, hogy véleményem megcsókolhasson, de én még időben feleszméltem és lekevertem neki egy hatalmasat:
- Ezt!
- Aú, megőrültél?!- engedett el azonnal
- Nem… Épp ellenkezőleg, ezt már az első nap meg kellett volna tennem!!! De miután megpróbáltál megcsókolni még nagyobbat érdemeltél volna!!!Minek nézel te engem????
- Honnan veszed, hogy meg akartalak csókolni???Csak nem akartam, hogy megfázz!- tapogatta az arcát
- Na persze!
- És akkor még én vagyok a beképzelt, mi??? De tudod mit?Felőlem meg is fagyhatsz innentől kezdve!
- Én ezt nem hallgatom tovább!-intettem le egy taxit- Reménykedj, hogy kialudjam magamból a dühömet, különben a seprűnyéllel táncolhatsz, nem pedig velem!- pattantam be a taxiba- Na további szép estét, Mr. Pattinson!-csaptam be a kocsi ajtót, majd gyorsan lediktáltam a címemet. Alig 10 perc alatt haza értem, de a dühöm még mindig nem csillapodott. Még a taxisra is rámordultam, amiért több borravalót vont le magának a kelleténél. Idegesen, kettesével szedtem a lépcsőfokokat immár a lépcsőházban, de amikor a lakásom előtti lépcsősor felénél megláttam ki áll az ajtóm előtt, hirtelen megálltam….

12 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia!
Ezek a szó csaták!? Annyira jó lett!!!:D Rob milyen féltékeny.... Az ajtó előtt Kellan lesz???:)
Siess a kövivel!!!;D

puszi
Ani

Miss Moon írta...

Hát ezt nem hiszem el!!!!! XDXDXDX Ilyen függővégeket büntetni kéne...Hát komolyan, mondom...NAGYon jó lett, nagyon tetszik h ennyire "húzod" a dolgokat!!! Igaz idegesítő de ez így jó!!!
Grat hozzá! Pussz

Pet írta...

Szia!
Egyet értek a függővég büntetéssel!
Nagyon jó lett! Bírom hogy így csatáznak egymással. Még jó hogy maguknak (legalábbis Zoé biztos nem) sem ismerik be hogy bejön nekik a másik.
Kíváncsi vagyok ki áll az ajtóban... Lehet hogy Rob ismer egy rövidebb utat?
Nagyon várom a kövit!
Pussz

Névtelen írta...

Szia!

Nagyon jó lett ez a rész is!
Imádtam a szócsatát Zoé és Rob között.:))
Kíváncsian várom, hogy ki fog az ajtóban állni!

Puszi:

Dóri

Névtelen írta...

Szia!
Még még még még még!!!!!!!!!! Ennyi nem elég!!!!!!!!!! :D:D:D:D;D
puszi
Lil

A. írta...

áhh ez nagyon jó lett:)
annyira jó, hogy Rob megakadályozta, hogy smároljanak:)
annyira jó volt, ahogy táncoltak meg ahogy veszekedtek:)
áhhh
annyira tetszett:)
várom a kövi részt:)

ria írta...

Sziaa.:)))
Áhh rohadt jó lett, most mi lesz?
Nagyon várom, hogy legyen friss, ezt egyszerűen nem lehet kibírni és kivárni.
De amugy gondolom, Robbal akarod összehozni, szal hát ahhoz képest, jól haladsz.:DDD
Na midnegy jó lett, a Kellanos rész is jó lett:
Én a barátomért teszem.:DD
Persze.:)))
Pusszi

Névtelen írta...

Szia!
Szupcsi a storyd!!!!! Folytasd!!!!!!!:D Nagyon izgulok....

puszika
Pinky

Névtelen írta...

Szia!
Annyira jó lett!!! Kíváncsi lennék, hogy Rob, hogy gondolkodik Zoéról?! Siess a frissel!:)
pusz

Névtelen írta...

Jövök csajok, itt vagyok!
Ajjaj, mi lesz még itt?! Tetszenek ezek a szócsaták.... :D
pusz

Névtelen írta...

Wow!
Izgatottan várom, hogy mi fog ebből kisülni.... :)

üdv
M

Névtelen írta...

Ezt egyszerűen nem lehet kibírni és kivárni!!!
Mikor lesz friss?
Annyira jó!:D
puszi